IKLAN (Klik pada gambar)

Sunday, June 12, 2011

Penunggu Istana (2011) DVDRip


Penunggu Istana (2011) DVDRip AVI,MKV & RMVB Mediafire

Synopsis
Penunggu Istana adalah sebuah dokumentari yang mengikuti sebuah kumpulan paranormal iaitu “The Seekers Team” yang cuba menjejaki misteri yang terdapat di dalam Istana Bilah, istana tua yang terbiar di Perak. Pada Feb 2009, krew sebuah TV produksi yang menjalani penggambaran untuk siri drama ‘Warkah Terakhir’ telah mengalami satu pengalaman yang ngeri dan dasyat.

Mendengar cerita ini, kumpulan Seekers membuat keputusan untuk kembali ke tempat misteri tersebut bagi menyiasat perkara sebenarnya yang telah berlaku dan bekerjasama dengan Wan Hasliza (pengarah ‘Warkah Terakhir’). Mereka bermalam di istana yang sunyi dan menyeramkan itu selama 7 hari berturut-turut dengan harapan dapat menemui bukti-bukti kewujudan kuasa misteri. Segala tindakbalas atau perkara yang berlaku semasa penyiasatan ini dirakamkan sendiri oleh Wan Hasliza. Sesetengah kejadian yang berlaku boleh diklasifikasikan sebagai gangguan biasa seperti keadaan istana yang sudah begitu usang menghasilkan gema yang menyeramkan atau bunyi angin melalui atap bumbung yang sudah rosak.

Tetapi mereka akhirnya menyedari bahawa mereka tidak berseorangan malah ditemani oleh ‘penghuni-penghuni’ yang telah menetap di istana itu sejak hari pertama lagi mereka di situ.Melalui temubual, kamera-kamera yang digunakan dalam penyiasatan dan alat-alat khas yang lain, terdapat imej-imej yang ganjil dan menyeramkan telah ditemui disebalik misteri tinggalan istana lama ini.

Genre
Documentary | Paranormal

Info
http://www.imdb.com/title/tt1932691/

Screenshot

Download

MEDIAFIRE

AVI (699mb)
Part 1 : http://adf.ly/1kkKl
Part 2 : http://adf.ly/1kkKm
Part 3 : http://adf.ly/1kkKn
Part 4 : http://adf.ly/1kkKo


0 comments:

Post a Comment

Baca ni kalau tak dapat play movie

  1. .rar-extract using winrar or winzip.
  2. .001-combine file using HJsplit.
  3. Play the movie and no sound?Install K-Lite Codec Mega or Real Alternative
NOTA: Boleh tengok page SOFTWARE WAJIB ADA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...